Motify

    Als franchisegever ben je altijd op zoek naar manieren om je bedrijf te laten groeien. Maar wat als je merkt dat de omzet niet meegroeit, ondanks alle inspanningen van de franchisenemers? Bij Motify begrijpen ze deze frustratie en hebben ze een innovatieve oplossing die de omzet verhoogt.

    Verhoog je omzet en maak bijverkoop leuker met Motify!

    Als franchisegever sta je voor verschillende uitdagingen, waaronder het selecteren van de juiste franchisenemers, het behouden van locaties en het verbeteren van de performance van deze locaties. Een effectieve strategie voor het verbeteren van de performance en de omzet van de franchiseketen, is bijverkoop (upselling).

    Maar wat als je merkt dat franchisenemers moeite hebben om hun teams te motiveren om extra producten aan te bieden? Deze frustratie is herkenbaar voor veel ondernemers; traditionele bijverkoop kan opdringerig overkomen bij klanten en zorgen voor ongemakkelijke situaties. Dit kan leiden tot gemiste kansen om meer te verdienen en de groei van je bedrijf te belemmeren.

    Motify begrijpt deze frustraties maar al te goed en heeft daar een oplossing voor. Met de handige upsell-app kunnen medewerkers van franchisenemers op een leuke manier extra producten voorstellen aan klanten. Zo stijgt niet alleen het gemiddelde bonbedrag per klant, maar de app maakt bijverkoop ook leuker en makkelijker voor het team. Met Motify haal je het maximale uit elke klantinteractie en geef je jouw franchisebedrijf een flinke boost.

    Voor wie is Motify en hoe werkt het?

    Motify is ontworpen voor bedrijven met fysieke locaties waar direct klantcontact plaatsvindt, zoals food service bedrijven.

    • Verkoopdata-analyse: Motify analyseert verkoopdata om de optimale producten en timing voor bijverkoop te identificeren.
    • Intelligent systeem: Het intelligente systeem van Motify gebruikt deze analyse om automatisch de beste bijverkoop kansen te bepalen.
    • Automatisering: Met volledige automatisering kunnen managers moeiteloos bijverkoop kansen identificeren, terwijl de resultaten online beschikbaar zijn via een Business Intelligence omgeving voor direct inzicht in prestaties.

    De voordelen van Motify

    De voordelen van Motify dragen niet alleen bij aan een verhoogde omzet en klanttevredenheid, maar ook aan een verbeterde betrokkenheid en motivatie van medewerkers.

    • Verhoogde omzet: Door het tonen van relevante aanbiedingen stijgt het aantal transacties, wat resulteert in een hogere omzet.
    • Constante bewustwording: Medewerkers blijven zich voortdurend bewust van bijverkoop kansen, wat leidt tot een toename van bijverkoop en omzet.
    • Duidelijke doelstellingen: Heldere doelstellingen motiveren medewerkers om actief bij te dragen aan bijverkoop, wat resulteert in een hogere betrokkenheid en succesvolle bijverkopen.
    • Betrokkenheid bij bijverkoop: Dagelijkse verwachtingen en directe feedback vergroten de betrokkenheid van medewerkers bij het upsell-proces, wat zorgt voor een verbeterde klantenservice en omzetgroei.
    • Verhoogd werkplezier: Spelelementen en viermomenten maken bijverkoop leuker en interactiever voor medewerkers, wat leidt tot een positieve werksfeer en toegenomen motivatie en prestaties.

    Benieuwd naar hoe Motify jouw bedrijf kan helpen om de omzet te verhogen en de betrokkenheid van medewerkers te vergroten? Neem dan vandaag nog contact op via het formulier.

    Benjamin Nicholson
    Benjamin Nicholson
    Eigenaar en CCO van Motify
    benjamin@motify.nl +316 50121315
    Stel je vraag!
    CAPTCHA