Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers voelen en uitdragen waar uw bedrijf of merk voor staat?

Stap één is zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan, en de vraag is dan natuurlijk welke kant dat is en hoe u dat doet? Allereerst door u te verdiepen in uw eigen bedrijf of merk: Wat doet uw bedrijf of waar staat uw merk voor? Wat wilt u dat uw bedrijf of merk uitstraalt? En misschien wel het belangrijkste aspect, op welke manier wilt u dan dat uw medewerkers dit uitdragen in houding en gedrag? Hoe gaan zij ervoor zorgen dat bezoekers, gebruikers, klanten, gasten of bewoners beamen dat uw pay-off ook daadwerkelijk van toepassing is op uw dienstverlening en/of product. Om dit goed vorm te geven is het waardevol om een serviceconcept te ontwikkelen.

Lees hier meer over in de whitepaper van Mystery Review 'Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers voelen en uitdragen waar uw bedrijf of merk voor staat?'

Laat in het formulier hieronder uw gegevens achter en u ontvangt de whitepaper per mail. 

Carlo van den Berg Carlo van den Berg
Algemeen Directeur

HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.

Stel je vraag aan Carlo van den Berg
CAPTCHA