Tevreden klanten zorgen voor meer omzet!

In elke branche is het een uitdaging om, samen met alle medewerkers, klanten een wow-gevoel te geven zodat ze graag en vaak terugkomen. Voor franchiseondernemingen geldt dit in het bijzonder. Hebben klanten een consistent beeld van het merk, de dienstverlening, de uitstraling en hoe borgt u het concept? 

Onze mystery guests geven niet alleen inzicht maar gaan een flinke stap verder dan de platgetreden paden van de traditionele onderzoekbureaus. Met onze onderzoeken heeft u een echte trainingstool in handen. Alle touch points worden in beeld gebracht, wij geven hands-on-tools om direct te kunnen schakelen en met het 24/7 beschikbare dashboard heeft u altijd en overal inzicht in de daadwerkelijke ervaringen van klanten. 

Speciaal aanbod

Als nieuwe partner van Franchise+ willen wij u graag kennis met ons laten maken en daarom komen onze mystery guests graag langs! Maak kennis voor maar € 595 per vestiging (geldig tot 31 december 2017)

  • Zes bezoeken aan iedere vestiging
  • Mogelijkheid om formule specifieke aanvullingen te doen aan de vragenlijst 
  • Rapportage online 3 dagen na bezoek
  • 24/7 toegang tot online dashboard

Wilt u meer weten of direct onze hulp inschakelen, bel of mail naar Carlo van den Berg of Anke Goedhart

Mystery Review
Lees meer over:
Franchise+ Franchiseplus
Redactie

HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.