Carlo van den Berg
Carlo van den Berg
Algemeen Directeur
carlo.vandenberg@hsbrands.eu 06-51458277

Na jarenlang werkzaam geweest te zijn in de gastvrijheidsindustrie (Madurodam, Dolfinarium, Catering, Theater en Holland Casino) heb ik in 2014 de overstap gemaakt naar HS Brands Europe. Met mijn overtuiging dat mensen het verschil maken in beleving en mijn passie om anderen te helpen, ben ik hier als een vis in het water. Met veel plezier verschaf ik samen met ons hele team inzichten bij zo’n 80 verschillende opdrachtgevers in retail, gastvrijheid, zorg en overheid, waarmee zij de volgende stap kunnen zetten in de groei van hun onderneming. 

Bent u ook benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van customer journeys, service concepten, mystery guest onderzoek of klanttevredenheid, neem dan gerust contact met mij op.

Recente publicaties

De waarde van de feedback

column

Zeker voor franchiseorganisaties is het van groot belang dat elke vestiging zorgt voor dat herkenbare beeld en...

Omnichannelbenadering, juist nu

Omnichannel is geen nieuw begrip, maar nog regelmatig een ‘nice to have’ in plaats van een ‘need to have’. Maar...

De waarde van MTO als stuurmiddel voor KTO

Is mijn doelgroep nog wel hetzelfde, sluit mijn product of dienst nog aan bij de behoefte in de markt, kloppen de...

Nieuwe Franchisewet en klantbeleving

Het is hopelijk niet nieuw voor u als franchisegever of -nemer dat de invoering van de nieuwe Franchisewet nogal...

Het belang van Social Media Monitoring

In de huidige tijd met Facebook, LinkedIn, Instagram, maar ook de review mogelijkheden op de vele boeking sites is...

Het belang van een goede Customer Journey

Iedereen kent waarschijnlijk wel de mooi plaatjes, maar een Customer Journey is zoveel meer dan een paar touch...

Van beleving naar veiligheid

Vanzelfsprekend vindt de consument het nog steeds fijn om goed geholpen te worden door een betrokken medewerker...

Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers voelen en uitdragen waar uw bedrijf of merk voor staat?

Lees hier meer over in de whitepaper van Mystery Review.

HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.

Stel je vraag aan Carlo van den Berg
CAPTCHA