HS Brands Europe

    Voor iedere franchiseorganisatie is het belangrijk dat elke vestiging zorgt voor dat herkenbare beeld en gevoel bij een gast of klant. Als franchisegever wilt u dat iedere franchiseondernemer het concept omarmt en samen met zijn/haar team bijdraagt aan het succesvol neerzetten van de formule. 

    De gast of klant verwacht immers een consistent beeld en kwaliteitsniveau van het bedrijf en komt daar graag voor terug.  

    HS Brands Europe

    HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.

    HS Brands Europe onderzoekt de beleving van uw gasten/klanten en legt hiermee een belangrijke basis voor groei. Dit doen wij altijd op een positief-kritische manier met inachtneming van uw missie, visie, doelgroep en belofte aan medewerkers of klanten.  We achterhalen niet alleen het ‘wat’, maar ook het ‘waarom’ van de beleving van uw gasten/klanten. 

    Wij zetten zowel professionele als specifiek voor uw doelgroep geselecteerde Mystery Guests in, die de service, gastvrijheid en productkennis van uw organisatie tot in detail weten te observeren en rapporteren.

    Onderzoeken

    Wij maken de onderzoeken volledig op maat. De resultaten worden weergegeven in een online dashboard met benchmark, waar u in een oogopslag kunt zien waar er ruimte is voor verbetering en uiteraard ook waar complimenten uitgedeeld kunnen worden.

    Het dashboard is op pc, tablet en mobiel te bekijken en kan tevens gebruikt worden voor self reviews, taakbeheer en het toevoegen van hygiene scores die door erkende, derden uitgevoerd worden. Hierdoor heeft u in een oogopslag alle informatie bij de hand.

    Hygiëne audit

    Meer dan ooit zijn zaken als veiligheid en hygiëne randvoorwaardelijk voor een goede klantbeleving. Zeker in de huidige tijd maakt de klant keuzes op het gevoel van veiligheid, voordat er sprake is van interactie tussen medewerker en klant, waarbij echt het verschil in ervaring gemaakt kan worden. 

    Om in te spelen op deze situatie, hebben wij de hygiëne audit ontwikkeld. Tijdens deze audit bezoekt een mystery guests één of meerdere van uw locaties en controleert aan de hand van een op maat gemaakt vragenlijst of de veiligheid- en hygiënemaatregelen op orde zijn en maakt eventueel foto's. Hierbij valt te denken aan toegangscontrole, handsanitisers, schoonmaak, kleding, communicatie, etc. Desgewenst geeft de mystery guest direct terugkoppeling aan de locatieverantwoordelijke. Deze dienst is zowel in retail, horeca en zorg in te zetten.

    Gespecialiseerd

    HS Brands Europe opereert nationaal én internationaal als onderdeel van HS Brands global. We zijn gespecialiseerd in onderzoeken binnen de hospitality, facility, retail en zorg. Daarnaast zijn we erkend member van de Mystery Shopping Providers Association (MSPA).

    Graag maken we vrijblijvend kennis, de koffie staat klaar in Hilversum! Neem contact met ons op door het formulier aan de rechterkant van deze pagina in te vullen.

     

    We opereren nationaal én internationaal. We zijn elite member van de Mystery Shopping Providers Association (MSPA).

    Mocht u interesse hebben om meer te vernemen over onze dienstverlening, vul dan het formulier aan de rechterkant van deze pagina in en wij nemen contact met u op!

    We love to reflect your reality

    Carlo van den Berg
    Carlo van den Berg
    Algemeen Directeur
    carlo.vandenberg@hsbrands.eu 06-51458277

    De waarde van de feedback

    column

    Zeker voor franchiseorganisaties is het van groot belang dat elke vestiging zorgt voor dat herkenbare beeld en...

    Omnichannelbenadering, juist nu

    Omnichannel is geen nieuw begrip, maar nog regelmatig een ‘nice to have’ in plaats van een ‘need to have’. Maar...

    De waarde van MTO als stuurmiddel voor KTO

    Is mijn doelgroep nog wel hetzelfde, sluit mijn product of dienst nog aan bij de behoefte in de markt, kloppen de...

    Nieuwe Franchisewet en klantbeleving

    Het is hopelijk niet nieuw voor u als franchisegever of -nemer dat de invoering van de nieuwe Franchisewet nogal...

    Het belang van Social Media Monitoring

    In de huidige tijd met Facebook, LinkedIn, Instagram, maar ook de review mogelijkheden op de vele boeking sites is...

    Het belang van een goede Customer Journey

    Iedereen kent waarschijnlijk wel de mooi plaatjes, maar een Customer Journey is zoveel meer dan een paar touch...

    Van beleving naar veiligheid

    Vanzelfsprekend vindt de consument het nog steeds fijn om goed geholpen te worden door een betrokken medewerker...

    Met dienstverlening een ultieme klantbeleving neerzetten?

    Tijdens de Coronacrisis je bedrijf goed positioneren door met verrassende dienstverlening een ultieme klantbeleving...

    Klant nog geen koning in Nederland

    Interview

    We bevinden ons in de belevingseconomie waarbij een gastvrije medewerker cruciaal is voor bedrijfssucces.

    De ogen van de franchisegever

    Mystery guest-onderzoek kan kwaliteit en consistentie bij alle filialen in een franchiseketen borgen.

    Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers voelen en uitdragen waar uw bedrijf of merk voor staat?

    Lees hier meer over in de whitepaper van Mystery Review.

    Mystery guest verbetert service Specsavers

    Algemeen

    Specsavers maakt al jaren gebruik van mystery guests om de ondernemers te motiveren. Daarvoor neemt het specialist...

    Tevreden klanten zorgen voor meer omzet!

    Hoe borgt u een concept met een fantastische uitstraling voor de klant, zodat ze graag bij u terugkomen?

    Zet je klant centraal door je medewerkers op 1 te zetten!

    Klantverwachtingen worden veelal overtroffen door houding en gedrag van medewerkers. Als jij je medewerkers op...

    Stel je vraag!
    CAPTCHA