Franchiseformule Yoghurt Barn gaat samenwerking aan met Arla Biologisch

Yoghurt Barn, winnaar van de Food-Retail Award 2017 en de Scale-Up Award 2018 gaat een strategische samenwerking aan met Arla Biologisch. Vanaf vandaag gebruiken de Barnista’s en toekomstige franchisenemers van Yoghurt Barn zuivel van Arla Biologisch: van yoghurt, boter, tot de melk in de cappuccino. 
 
"Wij zijn trots dat we voor onze nieuwe franchisenemers deze nieuwe stap met Arla Biologisch kunnen maken”, zeggen Wouter en Esther Staal, eigenaren van Yoghurt Barn. “Arla Foods en Yoghurt Barn zijn een natuurlijke match. We gaan allebei uit van het beste voor mens, dier en natuur. Wij zijn voorvechter van biologische zuivel en kunnen dat nu in al onze Barns laten zien.”
 
Bas Padberg, managing director van Arla Foods in Nederland, België en Frankrijk vult aan: “De samenwerking met Yoghurt Barn is belangrijk in onze groeistrategie. We kunnen nu nog meer mensen van eerlijke en lekkere biologische yoghurt laten genieten.” 
 
Al jaren is Arla Foods de drijvende kracht achter de groei in biologische zuivel in Nederland. Dankzij de strategische samenwerking met Yoghurt Barn is biologische zuivel voor nog meer mensen binnen handbereik.  

Verrassen met yoghurt

De Barnista’s van Yoghurt Barn willen het maximale uit yoghurt halen. Elke dag verrassen zij gasten met originele smaakcombinaties. Wouter Staal zegt: “We kijken er naar uit om nieuwe creaties te maken met de producten van Arla Biologisch. Naast ons basisassortiment yoghurts kunnen we gaan experimenteren met andere innovatieve producten van Arla Biologisch, zoals Arla Biologische Skyr en Arla Biologische vanilleyoghurt. Wij willen Nederlanders laten ervaren hoe veelzijdig biologische yoghurt is!”

Nu Yoghurt Barn meer aandacht aan het koffiemoment gaat geven, zijn de Barnista’s blij met Arla Biologische melk als aanvulling. In 2018 is deze melk uitgeroepen tot lekkerste melk voor in de cappuccino.

Bekijk ook