HEMA zet in op digitale buitenreclame

HEMA heeft de primeur binnen Digital Out of Home: de eerste programmatic HTML5 campagne. Via Digital Out of Home is het nu ook mogelijk om dynamisch advertentieruimte in te kopen en in te spelen op diverse variabelen, zoals relevantie en actualiteit. 

Aan de hand van de beschikbare variabelen kan altijd de meest relevante uiting worden getoond, waardoor de impact van de inzet wordt vergroot. Voor de campagne van HEMA is gekozen voor een koppeling aan de schermen op een vooraf bepaalde afstand van een HEMA vestiging. In de campagne-uiting wordt op het scherm, in een gelijkblijvende opmaak, aangegeven wat de afstand tot de dichtstbijzijnde HEMA is.

Jelle Sybesma, omnichannel consultant bij HEMA, vertelt: “Als HEMA willen we vooral daar zijn waar onze klanten zijn met informatie die relevant is. Met deze nieuwe DOOHmogelijkheden kunnen we niet alleen inspelen op actualiteiten,  maar zetten we ook weer een stap vooruit in onze digitale omnichannel communicatiestrategie.”

Met de digitalisering van buitenreclame wordt het steeds eenvoudiger om online campagnes doelgroep- en locatiespecifiek in te kopen. 

Bekijk ook