Nieuwe directeur e-commerce voor Jumbo

Jumbo opende afgelopen dinsdag het 300e Pick Up Point in de Jumbo winkel aan de Siciliëboulevard in Rotterdam. De opening werd verricht door CFO Ton van Veen en Roy van Keulen, de nieuwe directeur e-commerce van Jumbo. Bovendien start de supermarktketen met het thuisbezorgen van online bestelde boodschappen in regio Rotterdam. Doordat steeds meer klanten hun boodschappen online bestellen, is Jumbo de snelst groeiende online supermarktketen in de foodretail, aldus de formule. Jumbo bezorgt de boodschappen aan huis momenteel vanuit meer dan 100 locaties in Nederland.

De opening van het nieuwe Pick Up Point in Rotterdam was ook een bijzondere gebeurtenis voor Roy van Keulen, die kort geleden aantrad als directeur e-commerce van Jumbo. Roy van Keulen heeft meer dan 15 jaar omni-channel ervaring, opgedaan bij onder andere TomTom en Maxeda. “Roy neemt hiermee het stokje over van Jurriaan Pouw, die in de afgelopen periode op interim basis uitstekend leiding heeft gegeven aan het e-commerce team van Jumbo”, zegt CFO Ton van Veen. “Ik ben ervan overtuigd dat Roy en Jurriaan, samen met het hele e-commerce team, de ambitie van Jumbo om online marktleider te worden, zullen gaan invullen. Ik wens ze hierbij heel veel succes.”

Bekijk ook