Simon Lévelt richt haar pijlen op China

Simon Lévelt heeft haar Chinese merknaam via Bonnard Lawson International Law Firm laten vastleggen in het Trademark Registration. Het koffie- en theebedrijf richt haar pijlen daarmee op de Chinese markt.

“De Chinese merknaam moet respect en begrip uitstralen naar de lokale markt en het vertrouwen van de consument winnen. Steeds meer westerse bedrijven zien in de groeiende binnenlandse markt in China een kans en willen er hun goederen en diensten importeren en/of verkopen”, vertelt een woordvoerder van de formule.

Zo ook Simon Lévelt, die internationaal al op diverse markten actief is en haar afzetgebied wil vergroten. Simon Lévelt ziet in de Chinese koffie- en theeconsumptie een enorme groei, met name in de grote steden zoals Shanghai, Beijing, Shenzhen en Guangzhou.

“Vanuit Azië blijkt eveneens interesse in Simon Lévelt, die zich onderscheidt dankzij haar rijke (familie)historie. Om de Chinese markt te betreden werkt Simon Lévelt samen met Mains International. Dit bedrijf kent de Chinese cultuur en gebruiken als geen ander en heeft in het verleden al diverse grote bedrijven begeleid bij deze stap”, legt de woordvoerder uit.