Stomerij Collectief breidt dienstenpakket uit!

Vanaf medio maart hebben veel bedrijven te maken gekregen met de gevolgen van het Coronavirus. Overheidssteun biedt niet voor iedereen uitkomst of is niet voor ieder bedrijf beschikbaar.

Corendon, een belangrijke klant van StomerijCollectief werd op alle vlakken geraakt. De touroperator, Corendon airlines, Corendon Hotels & Resorts en dan ook nog eens in alle landen waar ze actief zijn.

Marco van Barneveld (franchisegever StomerijCollectief) vertelt: "De vindingrijkheid en het ondernemerschap bracht Corendon en StomerijCollectief dichter bij elkaar. We hebben op alle fronten mee gedacht. Van het leveren van ozonkasten tot mogelijkheden om structureel kosten te verlagen".

"Hierin hebben we elkaar gevonden en kunnen we in de toekomst onze dienstenpakket verder uitbreiden. We zijn in gesprek om het gehele kledingpakket van Corendon te gaan beheren. We hebben een bedrijfspand betrokken vlak naast het hotel in Badhoevedorp. Daar gaan we de voorraad beheren én bedrijfskleding uitreiken aan nieuwe medewerkers en deze ook weer innemen wanneer het dienstverband eindigt. Dit geeft inzicht en overzicht en bespaart een aantal fte bij de diverse hotels door alles centraal te regelen en organiseren."

"Tevens werd een opening geboden om voor de Beachclub te Zandvoort alle badhanddoeken te reinigen die beschikbaar zijn in het succesvolle “all inclusive” concept Costa Holanda. Hiermee konden wij nieuwe relaties aangaan met grote wasserijen om dit te verzorgen."

"Binnen ons StomerijCollectief-concept is er ruimte om te ondernemen en aanvullende diensten aan te bieden. Kledingbeheer én wasserij-diensten zijn hier voorbeelden van."

 

Beachclub Corendon Zandvoort