Deze nieuwe toevoeging, gepland voor december, wordt geleid door ondernemer Mohsen, die al een succesvolle...
MOOI Parfumerie Verberne in Hoorn heropent onder de franchiseformule MOOI Parfumerie vanaf 13 november.
Alex & Alice hebbende smaken van de wereld bereisd. En nu openen zij 27 november hun Bagels & Beans 'huiskamer' in...
Start van de herfstvakantie, mooi moment om de deuren te openen en Arnhem te verwennen met de allerlekkerste tosti...
De Rotterdamse horecaformule De Beren maakt ondanks de pittige tijd midden in de coronacrisis een waar...
CrepeAffaireheeft was het afgelopen jaar wel dicht, maar heeft niet stil gezeten. Sinds het begin van de Covid...
De verkoop van New York Pizza producten steeg het afgelopen jaar met zo'n 20 procent ten opzichte van voorgaande...
Jumbo en Vermaat Groep gaan een samenwerking aan voor de exploitatie van 44 La Place restaurants.
Woensdagavond zijn Nederlanders massaal nog een keer uit eten geweest. Restaurantketen De Beren merkte meteen na de...
Per heden bundelen MOOI en Parfumswinkel hun krachten. De grootste parfumerie-franchiseorganisatie en de derde...
Shunli Huang, medeoprichter eazie, vertelt: “De afgelopen jaren zien we echt dat steeds meer mensen bewust omgaan...
Afgelopen weekend opende De Beren drive-thru met optredens van bekende en lokale artiesten in Zoetermeer en...
McDonald’s heeft een prototype restaurant ingericht. In deze voorbeeldsituatie toont de franchiseformule hoe...
Om Moederdag 2020 te vieren, heeft Douglas een emotionele video gemaakt die is ontworpen om ‘dank je wel‘ te zeggen...
Sinds woensdag 29 april heeft La Place een aantal Take Away locaties in Nederland geopend. Ondanks dat de La Place...
Par Hasard is sinds 2014 actief in Nederland en is sinds 2018 actief als franchiseformule.
Vorige week, tijdens de jaarlijkse Global Restaurant Investment Forum, won THE BUTCHER de Best New Global Franchise...
De belangrijkste aspecten van de nieuwe merkstrategie zijn een nieuw logo, een nieuwe mission statement en een...
‘’Happy Tosti is de meest sympathieke lunchformule die franchise Nederland in lange tijd heeft gezien’’
De organisaties achter de 2 formules DA en D.I.O. (Nederlandse Drogisterij Service en FACO) zijn dat overeengekomen...