Bruna viert 150 jarig bestaan

Bruna bestaat 150 jaar en wil dat het komende jaar vooral met de klant en de franchisenemers vieren. De winkelketen bereidt grote en kleine acties voor de consument. Daarnaast werkt het management van de keten aan de strategie voor de komende jaren, om Bruna niet alleen een lang verleden, maar ook een mooie toekomst te geven. 

“We kunnen natuurlijk niet 150 jaar in de toekomst kijken, maar ik zou het liefst roepen ‘op naar de volgende 150!’,” zegt George Steur, algemeen directeur van Bruna. “Welke landelijke winkelketen kan nu bogen op zo’n lange historie, echt uniek! Bovendien hebben we het gevoel van de wind in de rug. De financiële resultaten tonen verbetering en met onze nieuwe eigenaar Shared Stories Group zijn we bezig met allerlei projecten, waarover we over niet al te lange tijd meer openheid kunnen geven. We blikken dit jaar terug, maar gaan vooral in volle vaart vooruit.” 

CEO Shared Stories Group Wiet de Bruijn: “Ik feliciteer Bruna van harte, een hele prestatie dat een dergelijke keten de tand des tijds heeft doorstaan. Het is een sterk oer-Hollands merk met een naamsbekendheid van bijna 100% en daarop borduren wij voort. De aandacht gaat daarbij uit naar de verbetering van de klantervaring, ongeacht of die in de winkel of online aankopen doet."

Bekijk ook