Mystery Review is onderdeel geworden van HS Brands Global

Mystery Review is onderdeel geworden van HS Brands Global. HS Brands Global is een mystery guest organisatie, gehuisvest in de Verenigde Staten met een netwerk over de hele wereld.
 
“Door onderdeel te worden van dit netwerk beschikt Mystery Review over een nog groter kennisnetwerk met expertise in mystery guest onderzoek, klanttevredenheidsonderzoeken, maar ook fraude preventie. Met al deze kennis en dekking over de hele wereld, zijn wij ervan overtuigd onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn bij de vraagstukken omtrent gast-, klant- of patiënttevredenheid”, vertelt Carlo van den Berg namens Mystery Review.

Directiewissel

Daarnaast is in mei jongstleden afscheid genomen van Karlijn Uijtewaal, operationeel directeur, en in oktober van financieel directeur, Jacqueline Smith en oprichter Hans Smith. “Onder hun bezielende leiding is Mystery Review in de afgelopen 14 jaar uitgegroeid tot een toonaangevende partner in kwalitatief onderzoek voor veel bedrijven in hospitality, retail, zorg, facilitair en vele andere branches. Karlijn en Jacqueline gaan genieten van de tijd en ruimte die hen gegund is. Hans zal met zijn bedrijf Groeitrainingen verbonden blijven als trainingspartner van Mystery Review”, aldus Carlo.

Na bijna 5 jaar de rol van commercieel directeur te hebben vervuld, zal Carlo van den Berg de algehele leiding van het bedrijf overnemen als algemeen directeur.

HS Brands Europe verzorgt kwalitatieve belevingsonderzoeken die op maat zijn gemaakt voor u als opdrachtgever. Onze mystery guests maken uw dagelijkse gang van zaken, uw customer journey, inzichtelijk middels mystery visits en/of mystery calls.